Din dorința de a vă oferi servicii complete asigurăm transportul mărfurilor în orice localitate din țară, indiferent de cantitate sau distanță. Livrarea pavajelor și a celorlalte accesorii de grădină se face cu transportatori autorizați, atent selectați și cu experiență în livrarea mărfurilor grele. Produsele livrate ajung la timp la destinație și fără deteriorări.
Livrarea unei comenzi pentru un șantier are legătură cu gestionarea mai multor tipuri de informații, care trebuie să fie fără erori, ca să eviți surprize neplăcute.
Indiferent dacă comanda ta se livrează într-o singură tranșă sau în mai multe etape, livrarea presupune gestionarea de informații, corelarea documentelor aferente comenzii, informarea celor implicați în timp util și evitarea de erori costisitoare prin verificări multiple efectuate de echipa noastră.
În funcție de modul de descarcare la santier, putem să vă oferim transport auto cu macara sau fără descărcare proprie.Prețul transportului variază în funcție de greutatea mărfii comandate, de tipul de camion (cu macara sau fără) și de distanța de la fabrica producătoare până la destinație.
O condiție importantă în livrarea pavajelor și a altor produse auxiliare o constituie accesul camioanelor în zona de destinație. În anumite zone din orașele mari se percep taxe speciale de acces, în funcție de tonajul camionului. În acest caz, prețul transportului variază în funcție de valoarea acestei taxe. Există zone în orașe (în general, centrale și/sau istorice) în care accesul camioanelor de la un anumit tonaj în sus este interzis total. În această situație, marfa se poate transporta cu camioane mai mici, în mai multe curse.
MIJLOACE DE TRANSPORT ȘI CAPACITATEA DE ÎNCĂRCARE
Autoutilitare – max 2 tone;
Camionete – max 3,5 tone;
Camioane fără remorcă – 8 – 10 tone;
TIR-uri – până la 24 de tone.
Mijloacele de transport cu macara – asigură descărcarea pavajelor cu paleți într-un timp foarte scurt. Au avantajul că nu mai trebuie să căutați o volă, un bobcat sau un stivuitor pentru descărcare. Pentru acest tip de camion e necesar să se asigure o persoană ca ajutor la coordonarea brațului de macara. Pretul de transport cu acest gen de camion este mai mare fiind camioane specializate.
Camioane fără macara – în acest caz, descărcarea mărfii intră în responsabilitatea clientului. Trebuie să vă asigurați că aveți mijloace mecanizate de descărcare (volă, bobcat, stivuitor). E important de reținut că pavajele sunt produse grele, care implică efort și o durată mai mare de descărcare față de alte mărfuri.
Mijloace proprii de transport – acestea trebuie să aibă obloane laterale, pentru a putea fi încărcate cu stivuitorul. De asemenea, trebuie să țineți cont de capacitatea de încărcare a camionului și de greutatea mărfii. În acest caz, recepția mărfii se face la încărcarea camionului la fabrica producătorului.
Descărcarea manuală – poate fi o ultimă opțiune, doar atunci când sunt puțini paleți de descărcat (1-4), iar numărul muncitorilor este relativ mare (5-8) la fața locului. Șoferul este responsabil doar de livrarea mărfii. Transportatorii alocă maxim 2 h pentru descărcare. Dacă se depășește acest timp, se facturează separat costurile suplimentare generate de întârzieri.
Deși nu e o regulă, în general, se planifică ca începutul montajului și livrarea mărfii să se facă în aceeași zi, astfel încât montatorii să participe la descărcare.
Cumpărătorul trebuie să se asigure că se îndeplinesc următoarele condiții de transport:
Calea de acces sa fie betonată/asfaltată/pietruită/tasată;
Lățimea drumului să fie de cel puțin 4 m, să existe spațiu pentru efectuarea manevrei de întoarcere;
La o înălțime de 4 m să nu existe cabluri electrice, crengi, etc.;
Loc de staționare care să permită descărcarea în condiții optime, fără a bloca traficul;
Clientul are obligația să fie prezent la recepția mărfii sau să delege o persoană în locul său. La sfârșitul descărcării produselor, acesta va semna pentru recepția mărfii pe avizul de însoțire a mărfii sau pe CMR (scrisoare de transport). Marfa trebuie verificată, iar dacă se constată neconformități din punct de vedere cantitativ sau necalitativ (spărturi/ produse neconforme, și/sau lipsuri cantitative, urme evidente de distrugere sau sustragere) față de avizul de însoțire a mărfii, se întocmește un Proces Verbal de Recepție de Diferențe. Acesta va fi comunicat consultantului de vânzări și trimis pe adresa office@hm-curtipremium.ro în termen de 24 de ore.
În procesul verbal de recepție se vor completa și datele de identificare ale persoanei care a recepționat marfa: nume și prenume în clar, serie, nr.CI și CNP. În situația în care procesul verbal de recepție nu e comunicat în termenul de mai sus se consideră că vânzătorul și-a îndeplinit obligația de a preda produsele în stare corespunzătoare.
În cazul deteriorării produselor cauzate de transport, marfa nu se descarcă din camion decât după ce au fost făcute poze cu marfa în camion și procesul verbal de constatare între cumpărător și Holmann Premium Yards.
Atenție! În cazul în care cumpărătorul optează pentru descărcarea mecanizată, eventualele dale deteriorate din interiorul paletului se identifică pe măsură ce se montează. În această situație, se recomandă fotografierea pavelelor cu defecte (pe palet) și trimiterea pozelor pe adresa office@hm-curtipremium.ro pentru dovezile necesare la returul și schimbul mărfii, în termen de 15 zile de la cumpărarea produsului.
Paleții care însoțesc marfa vor fi recepționați de către cumpărător odată cu marfa primită. Paleții sunt un ambalaj returnabil, pentru care se percepe garantie. Returul paleților se face pe cheltuiala clientului în termen de 3 luni de la data cumpărării.
Holmann Premium Yards
B-dul Brasovului nr 118, 505600
Sacele, jud Brasov
Romania
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.